Nostalgia

Har snackat skit med Matsen över ett par glas vin här i kvällingen. Fin kväll. Hoppas på ännu en fin dag/kväll imorgon!

Ante taggade mig på ett par bilder från i somras och jag minns en underbart fin sommar och känner en känsla av nostalgi. Saknar er mina fina Simpan-bor! I sommar kommer jag ner och intar staden ett par dar igen, det bara måste göras, for old times sake! (Och för att jag saknar er)

En blöt kväll på Bykarns


(Smickrande vinkel haha men skön bild ändå) Jag minns den dagen, det var en bra dag och jag var glad.


Kommentarer
Postat av: Christina

Saknar dig också!! Kramar från ett molnigt London

2009-12-31 @ 12:18:50
Postat av: Terese

Hoppas du hade ett kanon-fint Nyår i storstaden! Kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback