...

Det har varit en tuff dag. Bör bli en tidig kväll. Har kollat på Emsan som spelat cup men de gick tyvärr inte till final. Vi har en lång dag framför oss imorgon och i övermorgon osv. Jag saknar en tid som förut, men det gör vi nog alla. Och det hjälper inte att önska sig saker. Istället måste man lära sig leva med dagen som den kommer.

Dessutom. Var länge sedan jag hörde något från min syster på andra sidan jorden. ¨Så om du ser detta får du gärna skriva en kommentar så jag vet att det är bra med er.

Kommentarer
Postat av: Helen

Allt bra har. Jag har fatt dina text och textat tillbaks men de maste inte ha kommit fram till dig. Regnet oser ner har, vi letar fortfarande efter hus.......hoppas allt ar ok med dig?

Kram, Helen

2009-12-27 @ 22:37:06
Postat av: mamma

tack o va skönt att höra av lilla helen att allt var bra kram

2009-12-28 @ 09:09:03
Postat av: Terese

Ja, skönt att höra från dig syster yster! Och när jag ändå är igång och efterlyser folk, har du hört något från Barbro på länge? Kramar

Postat av: Helen

Nej, jag har inte hort ifran Barbro (inte for att jag forsokt direkt)/ Kanske hor efter med bror, han brukar ha kontakt med henne..

Kram

2009-12-28 @ 22:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback