Hipp hipp Hurra för allas vår Jen Bunney!

Ett stort rungande CONGRATS till allra bästa Jen idag på den stora dagen! Hon blir ju stora damen idag vet ni!!


----------------------------------------------------------------------------------------------

Är i flytt-tagen och fy för fan vad trist det är att flyttpacka. Att jag sen ska städa med, det är en tanke jag väljer att ignorera just nu. Mitt rum är en mess och det är ett jävla skämt att allt ska vara klart på fredag haha. Hur som helst håller jag på att packa ner alla sommarkläder, eller ja, sånt jag inte kommer anv innan fredag iaf. Har återupptäckt ett gäng klänningar kan man säga. Var tvungen att dokumentera så ni får stå ut med en blekgrå Terese. Vissa köp är helt oklart varför de någonsin genomfördes, det står ju helt klart.


Söt klänning som jag hade på min konfirmation! Skulle jag lätt kunna anv nu på en passande fest, dock på varmare breddgrader eller sommartid naturligtvis.

Helt oklart varför jag någonsin köpte denna. Aldrig använd (Kan dock inte riktigt slänga den, för jag tycker mig behöva använda den åtminstone vid ett tillfälle, om det så är ensam hemma i trädgården haha)

Eh..va?? Hur tänkte jag där? Vrken smickrande för figuren eller snygg, dessutom förstor redan när den inhandlades i panik den där fredagen någon av vintrarana i Umeå som vi hade finsittning och jag inte hade något att ha på mig.


Förmodligen lika smickrande för figuren som en svart plastsäck. Användes på en sittning med S-tema, jag var 60-talsbrud. Ni skulle sett mig i mitt höga hår, vilken stjärna haha

Min all time favourite-dress. Användes flitigt i somras.

Nyårsklänning. Inhandlades för att användas på första finsittningen. Lärde mig då att brössttejp inte direkt är någon hit att ha under den när man tar kort hahaha

Oklart varför jag köpte denna, aldrig använd.

Även detta inköp är okart, använd endast en gång (Med svart skjorta under). Kan den ens kallas klänning, täcker knappt baken haha

Hur som helst. En liten del av alla klänningar jag tydligen samlat på mig genom åren..O jag känner tydligen att jag behöver spara alla. För stänk om jag kommer börja sakna dem om jag kastar dem (Yeah right?!)

Var inne o snacka med dem på Myrornas idag och undrade om jag fick lämna lite kläder där och det gick utmärkt, så imorgon ska jag gå dit med 4 kassar kläder. Nice, bli av med lite! Och göra dagens goda gärning.

I övrigt blir det klapp-jakt på stan med påföljande middag med allas vår Jen imorgon. Riktigt riktigt trevligt!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Lämnar inga kommentarer ang. klänningarna... ;-)

Hälsa till Jen och gratulera!!!

2009-12-15 @ 21:54:42
Postat av: mamma

tror du har klänningar så det räcker en LITEN tid framåt



kram

2009-12-16 @ 03:22:06
Postat av: Terese

Hahaha, det tror jag med mamma!

Postat av: Lotta

Slarvade du bort datorn i flytten??? Är ju skitnyfiken på nya lyan!! Vill ha bilder och en update snart....!! Kramar!!!

2009-12-20 @ 15:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback