Det här med julklappar..

Helt plötsligt finner jag mig själv ha köpt en julklapp till någon fast jag egentligen helst skulle vilja ha klappen själv. Vad är det för jävla sätt? Hur gör jag nu då...Fan, det här med att köpa julklappar åt mig själv måste fan få ett slut. OM jag skulle köpa klappar åt mig själv (vilket jag absolut absolut inte har råd med) borde det vara något av följande som jag verkligen behöver typ ett vinställ, nya vinglas, tallrikar (snygga, både stora, små och djupa), dörrmattor 2 st. Ja, fan, ni fattar. Anyway, här är toppen som jag inte riktigt kan ge ifrån mig nu när jag testat den...



Men jag vill även tillägga att jag inhandlat övriga julklappar utan några liknande missöden!

Har flyttat hela helgen. Jempan har hjälpt mig som den pärla hon är. Det blev flytt-grejande hela fredag eftermiddag (Hade hjälp av flyttfirma med två trevliga pojkar på förmiddagen, då jag fick springa ifrån jobbet ett par timmar för att övervaka det hela haha) När vi packat upp kök och kläder så kom Jennie nr 2 och vi tog en drink innan vi styrde stegen ner till Jempas lägenhet där det var full rulle med tentafest. Därefter styrde vi stegen mot Flurran och av någon lustig anledning avslutade jag min kväll efter en trevlig efterfest med att somna på en soffa på någons firma.



I min nya legga blandades det drinkar på tysklandsspriten som inhandlades i somras.

Ja och i övrigt finns det inte så mkt att ta bilder på du syster yster för inget är klart, men visst, här kommer en sneak peak på det jag lyckats med.
Jag har fått upp gardiner:

Och så har jag fixat min egen "Walk in closet". Jag rensade ur städskåpet och på ett litet kick blev det en garderob ist. Prioriteringar mina vänner, prioriteringar.


Och så har jag fått upp lite grejer i hyllan. Blir inte riktigt nöjd alldelles för mkt färg och grejs , jag gillar cleant. Men samtidigt är det mkt av det som jag bara måste ha framme för jag vill se det dagligen som en påminnelse om allt bra jag har i mitt liv och har fårr uppleva. Så just nu får det vara så. Jempan brukar va bra på sånt där så hon aksnke säker hjälpa mej med lite stiltips.


Jempan har lämnat Uppsala för nordligare breddgrader idag. Hon tar tidigt jullov och det känns lite olustigt. Som att va helt ensam i en stad full med folk.

God natt. Må John Blund vare med oss.


Kommentarer
Postat av: mamma

t-shirten ÄR DIN - SKIT I RESTEN



kram

2009-12-21 @ 14:15:25
Postat av: jen

haha jag tycker du fick fint i hyllan! köp samma tröja till dig själv? Om det finns en till vill säga...

2009-12-21 @ 15:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback