Dålig ovana att falla tillbaka i gamla spår

Jag funderade på det här med mig och pojkar igår och snackade även med King om det. Det måste vara något fel på mig som drar åt mig en jävla massa lustiga karlar. Den senaste jag "dejtade" sa att han saknade mig när vi hade setts 2 ggr. Känner man mig så vet man att det är det klart bästa sättet att få mig att lägga benen på ryggen och springa för livet. Det senaste krogragget var en snubbe med seriös flickvän på distans (Har för övrigt ett jäkla antal såna där otrohets-historier i bakfickan. Jag verkar va en tjej som drar till mig svin). Och de två innan det ska vi inte ens tala om. Snacka om totalt jävla takras i kombination med mig! Eller så träffar jag någon som jag själv beter mig som ett svin mot. Jag fattar inget? Vad är det för fel på dem? Eller vad är det för fel på mig kanske haha Äh, fan det är nog det undermedvetna som vill säga mig det jag vetat länge: Jag är inte redo för en relation och jag är heller inte bra på det. My time is yet to come.


Hur som helst. Om en timme kommer Martin och hämtar upp mig och sen bär det av in till staden för lite badminton, det fanns nämligen inga tennisbanor lediga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback