Bills bills bills

Letar febrilt efter en räkning här hemma. Jag minns så väl att jag lade den på ett ställe så jag skulle komma ihåg den och veta var den var när jag skulle flytta, men nu har jag glömt. Varför gör man så? Leker fröken duktig menar jag. Istället för att lägga den på golvet som man brukar och hitta den där den brukar ligga. Fan också. Ingen panik att betala men jag vill ju gärna få med den i flytten. Suck för mitt minne och min oorganiserade personlighet som just nu är dubbelt så oorganiserad mot i vanliga fall.


Precis så grå och trist som jag ser ut kände jag mig när jag vaknade imorse. Koftan är grön för er som undrar. Och ja, min mobilkamera tar helt fantastiska bilder, ja.

Hon jag bor med har tydligen någon slags hemmakväll med polarn. O de sitter i vardagsrummet och härjar runt. Bra att hon följer reglerna hon själv sätter upp tkr jag. Jävla brud.

Body Balance med Jen tidigare. Release idag och det var jättebra, så mkt bättre och mer utmanande än förra.


Kommentarer
Postat av: mamma

underbart när det blir helg + flytt



kram

2009-12-15 @ 07:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback