Snart helg. Det tackar vi för...

Kom hem från jobbet för bara en liten stund sen. Var tvungen att stanna och jobba undan lite inför helgen när mamma och Mats kommer, ska bli så roligt att ha dem här!
Är skithungrig men insåg att jag inte har någon mjölk. Och mackor utan mjölk funkar helt enkelt inte. Så jag ska köra en snabbis på gymmet (kan ju bara köra överkropp) och handla med mig mjölk hem på vägen så jag får äta innan jag hungrar ihjäl! En grape i magen blir ingen mätt på, inte jag iaf.
Skulle spelat beach men foten håller inte. Tankar på Malmöfestivalen formades för folk ville dit. Men jag har fan inte energin alltså. Nej städa undan lite snabbt här hemma och sen soooova. Intensiv dag. Intensiv som fan. Men fredag imorgon, underbara underbara fredag! Det bästa vädert har vi även fortfarande, yeeesss.

Barbro i motala sommaren -08

So Long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback