Allt jag tar vid blir till skit

Jag är matt efter den här helgen. Inte för att jag festat, inte för att jag varit full och inte för att jag har minnesluckor av spriten. Jag har skött mig, varit duktig och framför allt nykter. Jag har haft en fin helg, med flytt och fina vänner. Men jag känner mig ändå så fruktansvärt matt på tillvaron. Har inget skäl att bo kvar här och inget skäl att flytta. Har inget som drar mig åt något håll och ingen som visar vägen. Jag är så totalt jävla vilse i mitt jävla liv. Vad fan gör man då?

Dessutom gör jag dumheter, ibland sårar jag andra utan mening och jag dras till fel personer. Jag vet vad som är rätt men väljer oftast en annan väg. Fan vad less jag är på det, på mina val och på hur allt blir.

Imorgon blir en bättre dag.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback