"you are my sweetest downfall"

Har fått lite nyttosaker gjorda. Klapp på axeln till mig.
Annars då? Har skrivit en liten lista på vad jag ska ta med mej hem över påsk. Blir inte myket för tanken är ju att jag ska få med mej alla sommar och vårkläder tillbaka till Skåneland. Allt får jag naturligtvis inte med, gäller att solla lite bland alla plagg och skor. Ska bli skönt med 4 dagar ledigt hemma med la familia!

Får bli en tidig kväll ikväll. Tror jag sov jävligt dåligt inatt. Har varit trött och lite halvrisig hela dagen. För det första är det fel tid i månaden och sen har jag haft en molande huvudvärk hela dagen som vägrat ge med sig trots ivrigt knaprande på mina favoriter Panodil Zapp. Men men, man kan inte va på topp jämt. Gick ju ändå skitbra både på jobbet o gymmet!

Natti Natti.

Kvällens låt: Regina Spector - Samson
                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback