Who says running away is not the answear?

Hola folket!
Sjukt fint väder ni! Hoppas det håller i sig över helgen och vidare över påsk så klart! Om en vecka sitter jag på tåget hem till värmlandsskogarna ni, konstig tanke. Men måste ju hem och fylla på klädförråden lite, nu j-ar ska alla vår o sommarkläder med mig ner till söder! Okej alla kan vara en överdrift, men många!

Har ingen sladd till kamera/mobil så det blir bara gamla bilder. Trist, jag vet!

Gick från jobbet vid halv sex idag (slutar egentligen halv fem). Sista besöket för dagen drog ut på tiden och jag kände att jag ville dokumentera lite innan jag drog hem. Men det bra med att ha årsarbetstid är att man kan göra upp det där lite som man vill, en timme längre idag o en timme kortare någon annan dag. Imorgon ska jag och några till iväg på utbildning av websesam i Kristianstad, ska bli kul.

Anyway, känner mig lite sliten idag och ligger inne med go träningsvärk från de senaste dagarnas träning, särskilt axlar där jag la på ett kilo igår. Så ikväll har jag myskväll! Med mig själv alltså. Har köpt en massa frukt, natugodis o en tidning. Älskar att ha såna kvällar ibland. Men först ska jag kila iväg och kolla den där lgh jag skrivit om. Kolla vart den låg förut och den ligger verkligen galet nära hamnen, sjukt bra läge.

Ciao Bellas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback