"jag skulle sakna den där stunden som vi har när vi till slut har blivit sams"

Drog iväg till gymmet men lyckades komma några minuter efter att de släppte biljetterna och samtliga var slut. Så jag sprang en halvmil på bandet och sen körde jag lite fria vikter. Gick hur bra som helst! Dessutom gick jag till gymmet i bara tröja, ingen jacka, så bra! Efter gymmet gick jag ner till havet och strosa runt lite medan jag snacka i mobilen med nära och kära.

Good Old Days

Ja ungefär så har eftermiddagen varit..

So Long

Kommentarer
Postat av: jen

tur att alla blev så bra på den där bilden du! låter nice att kunna gå utan jacka!

Postat av: tess

Hahaha alla blev ju bra! Utom de som inte kunde hålla ögonen öppna då..hahaha

2009-04-02 @ 18:33:29
URL: http://teresealex.blogg.se/
Postat av: tess

hahah alla blev ju bra. Utom de som inte kunde hålla ögonen helt öppna haha

2009-04-04 @ 14:49:37
URL: http://teresealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback