It´s friday baby, Friday!

Skön skön dag. Utbildning i K-stad fram till lunch. Lunchade i Kivik på ett jättemysigt ställe bredvid Kiviks musteri. Gillar att det är lite utbildningar på g framöver i Lund o malmö och så för det är så fina landskap att bila runt i. (Säger jag som sover bort mesta tiden..hahaha)

Miss Sunshine

Har iaf precis varit på gymmet o kört spinning och sen lite fria vikter samt mage och rygg. Som sagt, jag älskar fredagsträning! Just nu är jag mitt uppe i planerandet för kvällen. Kankse blir det middag på stan och ett par bärs, kanske något helt annat, vi får se.

Latah

Kommentarer
Postat av: Hilda

Du ska nog inte träna så mycket.

Det kan väl aldrig vara bra:/

Ha det gutt idag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback