tisdagsfestligt

Idag har jag uttalat mig om saker och sagt saker som inte alls passar sig i min värld. Det fick mig att vilja kräkas lite innombords. Fattar ni? Har ni känt känslan någon gång? Ni har haft ett samtal och efteråt vill man bara kräkas på alla ord som kom utan att man riktigt fattat det, ord och slutsatser man i efterhand inte ens är riktigt säker att man kan stå för. Nej, än en gång har jag bevisat för mig själv varför jag bara öppnar mig för ett fåtal utvalda personer. Det är för att slippa den där ångestfyllda "fy fan jag vill kräkas på mig själv när jag tänker på vad jag just hasplade ur mig-känslan".  Den känslan uppkommer nämligen bara när jag pratar och öppnar mig för fel personer vid fel tidpunkt om fel grejer. Haha, japp så kan det vara. Dagens ilandsproblematik, eller vad säger ni?

Hade ett långt möte med ssk och sg i mitt område idag i slutet av dagen. Det roliga var att en av de ssk som var där snackade som en av rollfigurerna i Mia och Klara (min o Kings favoritshow haha). Ja med tanke på min 1 timmes sömn inatt och att det var eftermiddag kunde jag inte låta bli att le lite och skratta jävligt högt innombords. Vem säger att det inte är kul med möten? haha

Nej ni, nu ska jag hoppa i gymoutfiten och dra iväg till gymmet och lyfta lite vikter, kanske dra en joggingrunda.

Ciao Peeps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback