Too blond?

Seriöst..raka benen kan vara en av de abslout tråkigast sysslorna brudar genomför. Right up there med att tvätta, städa och torka disk. Hade det inte varit så att jag älskar känslan av att ha nyrakade ben så hade jag seriöst övervägt att bli feminist. "Nej men alltså, jag står upp för kvinnan och jag rakar mig varken här eller där". Nej det låter helt enkelt inte som något som skulle komma ur min mun. Har inte riktigt fattat argumentet bakom det heller. Jag är nog för blond för att bli inbiten feminist haha


Ciao ciao Darlings

Kommentarer
Postat av: Anonym

För man kan inte vara feminist och samtidigt raka benen :) ?

Feminist står väl för att man vill att kvinnor och män ska ha lika villkor i samhället. det e ju bara manshatare som bränner bh:ar och vägrar att raka sig

2009-04-23 @ 17:54:24
Postat av: Hilda

på tal om ingenting i inlägget alls..

ses vi imorgon?

Det hade varit superkul.



Hare.

Postat av: terese

hahaha klart man kan! Men jag kan inte låta bli att spela på det där med feminism och inte raka benen!

2009-04-24 @ 18:21:09
Postat av: Terese

Yes we will! Ska bli jättekul! Ses om en stund:)

2009-04-24 @ 18:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback