söndagssysslor i simpan

Drog en powerwalk förut och efter det köpte jag en aftonbladet o satte mig på mitt favorithak och käkade lunch. O drack en kopp te. Det kan vara en av mina absoluta favoritsöndags-sysselsättningar. Käka lunch på stan. Antingen själv med en tidning eller med kul sällskap.

Anyway, det jag kom på var att jag inte skrivit hur jag beslutade med lgh. Jag bestämde mig efter en massa om och men för att inte ta den. Jag har bestämt mig för att se de här 5 månaderna som en kul grej och erfarenhet men vill efter detta vik söka mig hemåt, närmare nära och kära. Så så var det med den saken. (Men ni kan tro att jag och mamma hade långa diskussioner kring detta haha, vägde för och nackdelar osv haha)

Men nu sitter jag här och är lite lagom dåsig efter all mat. Ska strax kila iväg till gymmet. Blir lugnt idag, lite fria vikter och core! Riktigt hårt corepass och det tycker jag om, ger fin träningsvärk det ni.

Ciao med er!

Dagens låt: Steve Dalton -
Worth Fighting For

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback