Sometimes you make me sick. And I know you feel just the same

Det är något så himla konstigt med mig. På morgonen kan jag ha en åsikt i en aktuell fråga och på kvällen en helt annan. Just nu handlar det om vad som är bäst för mig själv ungefär (mer detaljer än så är inte värt för er att veta). Hade skrivit ett långt jäkla inlägg här om jag vet inte vad, mina känslor antar jag. Brutalt ärligt, vad fan kom det ifrån? Hjärtat? Så jag har ett trots allt? Jodå, jag har ju det vet ni. Kanske lite otippat men sant. Om någon hann läsa så glöm det. Ibland glömmer jag att detta är en blogg som läses av vänner o bekanta.
Önskar Jen Bunney var här så vi kunde diskutera livets små underligheter över ett par glas rött.

Jag o Jen valborg -08. Helt j-a underbar dag/kväll/natt!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen kila bort till Mr P och äta godis!

Over and out kära vänner, Over and Out.


Kommentarer
Postat av: jen

ja ge mej ett par rött sägerjag alltså.. suck!

2009-04-08 @ 21:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback