Så Jävla Kluven!

Fan alltså. Jag skulle aldrig ha kollat på den där jävla lägenheten, jag visste det! Klart jag skulle älska den. Det kunde jag ju ändå ha räknat ut med arslet. Så varför fick jag för mig att det skulle vara en bra idé att gå o kolla på den. Den var iaf fräsch med tvättmaskin o torktumlare, duschkabin i badrummet. I övrigt var lgh ljus med mörka träbalkar i taket och ett öppet kök. Ja, jag skulle fan vilja ha den alltså. Andra huset på storgatan från hamnen sett, galet fint läge. Med en trädgård där man kan sitta o grilla o sånt. Men samtiigt.. 4 månader, är det värt det? Visst kanske jag får förlängt men jag vill ju så gärna ta mig uppåt landet, närmare familj och vänner. Jag vill kunna bestämma på fredagen att jag drar hem över helgen om jag känner för det. Eller jag åker och hälsar på brorsan eller någon kompis. Jag vill inte vara 50 mil från alla jag älskar. Kan jag då ha mage att dra ner alla grejer för bara fyra månader? Dessutom har mamma då precis fått en ny höft då så de har inte möjlighet att hjälpa till med flytten. Men det går ju säkert att lösa om det skulle vara så. Ja innan morgondagen gryr bör jag ha kommit till ett beslut..

Veligare brud får man fan leta efter. (jag på the e-pub typ vår -07 eller nåt sånt skulle jag tro)

Jag är fan sämst på att besluta saker alltså! Suuuuck för min velighet.

Så någon lugn o mysig kväll har det inte blivit. Har planlöst vandrat runt på stranden i den vackra vackra solnedgången och funderat på allt. Mysigt på sitt sätt iofs..

En annan sak. Har glömt hänga in bilnyckeln på jobbet idag. Vilket innebär att fröken alexandersson måste vara på jobbet vid kvart över sju för att hänga med o tanka bilen innan vi ska fara till K-stad. Helt i onödan. Nej men det är bara kul, verkligen, jättekul faktiskt nu när jag tänker på det.

Ciao med er.

PS. Conrats till P som fick VG på tentan, härligt. Det måste firas i helgen haha

Kommentarer
Postat av: Kim

svar; haha, tack så mycket :D

Postat av: Helen

Du far val fraga dina nya bekanta om de kan hjalpa till med flytten:) Ha det gott, syrran

2009-04-03 @ 00:40:34
Postat av: tess

haha, ja kan ni åka till värmland o hämta min grejer lite så haha

2009-04-03 @ 18:24:01
URL: http://teresealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback