R.I.P.

Vet ni vad jag fick höra när ajg var hemma över påsk? Att Mats kastat bort mina älskade svarta converse (För att de var så jävla slitna med stora hål i och sulorna satt löst)! Ni kan inte förstå hur mkt minnen och känslor som satt i dessa älskade pjux. Minns ni tjejer? Första gången jag dök upp i dem? På pizzerian den där ångestfyllda lördagen efter den vilda fredagsnatten. Ni sa att ångest stod skrivet i mina ögon och jag kände den i hela kroppen.
Eller minns du Rosse, den vilda "gaykvällen" på NH. Jag var Shane och du var du och vi ägde alla.
Eller alla de gånger jag o mina svarta converse hängt på Starz, bio, vandrat nerför Svingen och uppför backen till vårdvetarhuset.

My beloved shoes

Nu är de borta. Men inte minnena.

R.I.P.

Kommentarer
Postat av: Helén

såklart jag minns Tess! det av tider det! jag får mina infall ibland och bara minns våran tid ihop i norrlandsskogarna..ojoj det är minnen som aldrig kommer blekna

2009-04-17 @ 16:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback