Riktigt riktigt givet

Nu är det klappat och klart brudar! Drar till Uppsala onsdag vid lunch och hem från Gävle söndag eftermiddag. Ska bli så underbart jävla kul att äntligen träffa er alla igen! Kommer åka från Lund på onsdag vid lunch. Vi har nämligen frukostmöte i Lund hela förmiddagen så det passar perfekt. Kommer till Uppsala lagom till middagstid då jag räknar med att Jen Bunney tar mig till något sjysst place!

Första helgen tillbaka efter sommaren -07. Så jävla kul helg!

Jobbade över en stund idag, lika bra att börja jobba in de timmarna jag kommer vara borta nästa vecka. Har precis käkat lite och sitter och funderar på om jag ska dra iväg och träna lite eller om jag ska gå ut och gå ist. Det är så fint väder och jag körde spinning igår och ska köra det imorgon igen är tanken. Ja vi får väl se hur saker och ting blir.

Ciao Ciao Folket!

PS En annan sak. A och jag kollade vädret för GBG på torsdag och det ska bli riktigt strålande väder om det nu stämmer. Dessutom ska det bli jättevarmt och fint till helgen här nere i Skåneland. Hur bra är det inte?

Kommentarer
Postat av: jen

snygg dubbelhaka jag sitter inne på alltså!! den bjuder jag på

2009-04-22 @ 23:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback