Prioriteringar - Inte frökens starka sida

Man kan undra varför jag sitter och häckar framför skärmen när jag egentligen borde duscha och packa och fixa inför imorgon. Dessutom ska jag försöka lägga mig i hyfsad tid. Lika snygga prioriteringar som alltid, och planen om tidig läggdags f*ckas som vanligt upp av ingen annan än mig själv. Hur är det med självdiciplinen egentligen?

Sitter dessutom och kollar vad för grejer jag skulle vilja inhandla. Söta små klänningar och grejer. När blev jag intresserad av de där flickiga plaggen, det är vad jag undrar. Nej fan, nu ska jag ta tag i mig själv och fylla väskan till bredden haha

STORT Grattis till min fina bror Johnny på födelsedagen! Hoppas du har en underbar dag!

Ciao Peeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback