Oh happy day!

Busy day idag. Några hembesök och en jävla massa uppföljningar och grejer efter hon som jag vikarierar för. Ingen lek att börja rota i andras gamla ofärdiga ärenden. Men det löser sig, och lär mig massor gör jag på kuppen. Behöver inte direkt sitta sysslolös om man säger så.

Reunion på G om några helger!

Jaja, nog om det. Imorgon far jag till Värmlandsskogarna på en snabbvisit över helgen. Kan ni fatta att det ska va 18-19 grader här nere i Skåneland under påsk, plus stora konstrundan, festliga nätter på strandpaviljongen och allt annat som händer. Kan du erbjuda något som liknar det käre värmeland? Vi får väl se. Har äntligen hämtat ut biljetterna idag iaf, hade helt glömt bort det när jag hittade lappen med bokningsnr i börsen häromdan.

Anyway, om ni minns så fick ja ingen plats på spinningen i onsdags. Det ska jag få idag, så jag måste kila!

Over and Out!

PS Mamma och Mats, jag räknar med minst en grillkväl! Ev fredag när vi alla är samlade haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback