Sunny Saturday

Hello Darlings.
Underbar dag har jag haft. Började med en promenad vid havet på förmiddan. Satte mig på några klippor och njöt av solen mot min vinterbleka hud. Satt där ett tag och funderade och tittade på allt det vackra. Sen spatserade jag in till stan igen och gick hem och bytte om från träningskläder till lite finare och så gick jag ner till ett lunchställe på storgatan. Hade med mig en tidning och åt deras lunchbuffé och så satt jag o myste o läste och åt gott. Färsk annanas till efterrätt.

När jag sen gick ut och satte mig på en bänk på torget för att sola lite till ringde Pär och fråga om jag skulle med till Brantevik och spela Boule. Klart jag skulle. Hem och hämta vinet och iväg for vi i Magnus  vrålåk haha (ska jag säga som inte ens äger någon bil!). Sjukt vackert läge på den boulbanan, verkligen precis vid havet. Efter två omgångar stod det 1 -1 och gick vi till fiket och köpte glass. Efter det var det dags för sista omgången och efter en sjukt jämn kamp vann Pär och Magnus över mig och Max. Men vi lät dem ju vinna. Det var fan på hårstråt grabbar, vet om det haha

Har tagit lite bilder under dagen men har ju fortfarande ingen sladd tyvärr så ni får ge er till tåls helt enkelt haha

Vi skulle laga lite käk ikväll men jag känner mig lite sliten så jag käkar nåt enkelt här hemma och lämnar matlagandet åt pojkarna som då kan välja fisk och skaldjur utan att behöva ta hänsyn till min löjliga lilla allergi haha

Grill n´chill -08 (Maria o Linda)

Ska snart slänga mej in i duschen. Är lite röd på näsan (okej, ganska mycket röd..haha) men det kanske går över innan kvällen om jag har tur haha, sen kommer fräknarna istället! När jag har duschat och fixat mig lite ska jag ta en flaska rosé som sällskap och bege mig hem till Pär o de.

Ha en fin fredagskväll!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback