Living on the edge?


Fredagens dummaste måste ändå ha varit att dumma lilla halvnakna jag satt i det stora fönstret i mitt rum med benen dinglandes över kanten samtidigt som jag snacka i mobilen och tog en nattcigg, böjd ut så mkt jag kunde för att det inte skulle ryka in. Hur tänkte jag där? En liten miss och vi hade nog inte haft någon Terese mer. Hade ju varit lite trist



Var ute med min bike i 2,5 timme i det fina vädret. Åkte upp och ner och fram och tillbaka, på fina små stigar bredvid havet och genom söta små byar, förbi stora äppelodlingar. Pärlan funkade fint  även om den skramlade lite (men det är jag van från skrutten) samt att bromsen fungera mest när den kände för det haha. När jag kom tillbaka till Simpan mötte jag upp P för lunch o ett parti backgamon. Nu har jag handlat o om en stund ska jag iväg en sväng till gymmet.

Måndag imorgon och sndagsångesten börjar så smått att smyga sig på. Kan inte riktigt sätta fingret på varför dock.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback