Lazy sundays turn to mondays too soon

Sällan har jag svettats som jag gjorde på spinningen idag. Rygg, mage, bröst, händer, armar, you name it. Svetten droppade på cykel och golv och jag var grymt jävla slut i hela kroppen efter passet. Precis som det ska vara.

Min partner in crime på jobbet (den sjg jag jobbar i team med) var sjuk idag. Drygt, alltid roligare när man är två. Men de andra var ju där och lyste upp dagen iaf. Hela 3 sjg borta idag, bara jag inte åker på nån skit nu, men då hade jag ju gjort det redan i helgen. Immunförsvar starkare än ni kan förstå, yes, that would be mine.

1 jobbdag kvar sen bär det av till UPPSALA!! Fy fan vad jag är i behov av den här helgen. Mer lägligt kan det inte bli!

Ciao ciao Peeps!

Kommentarer
Postat av: jen

kommer bli sååå givet!!

2009-04-27 @ 19:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback