kvällstrött

Just hemkommen från en riktigt skön kväll. Började med cruisa runt i Mr P´s bil. Åkte upp till stenshuvud och vandrade upp till toppen. Hur fint som helst där uppe och i precis rätt tid, skymning när dn är som bäst. Efter att vi vandrat runt där, kollat om det ekade, diskuterat om det var en bokskog  eller inte och tittat nedför ett djupt stup så crusa vi vidare i bilen. Åkte runt i Kivik (Mr P´s gamla hood) och kollade på sjyssta hus "som man skulle kunna tänka sig att ha" haha. Fy fan vilken bebyggelse alltså, rena jävla drömkåkarna endel. Skulle lätt kunna ha ett sommarhus här nere sen. I framtiden. Någon gång. Om jag gifter mig rikt. (För med någon drömkåk lär jag inte bli med min ringa at-lön haha)

Jag o Lindus höst -08

Anyway, vidare till favorithaket där Mr P tryckte en toast Diablo och jag en chokladkaka, lika underbart god som sist! Hyrde även en film och P köpte ett kilo godis men efter att vi käkat var jag så jävla exasted så mr P släppte av mig hemma (Efter att jag tryckt i mig halva hans godispåsen på den minuten det tog hem till mig). Måste vara i bättre form på jobbet imorgon alltså. Är så jävla slut efter en sömnlös natt, strul med människor i min omgivning som tar mer energi än jag har råd att ge, gym och sen kvällen. Men kvällen var precis vad jag behövde! Komma ut och hänga lite, crusa lite. I do like that.

Nej fan, nu slocknar jag snart här mitt i soffan.

Sleep Tight Kids.

Kvällens låt: Soundtrack of our lives - In your veins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback