it aint never easy

Jävligt fin kväll igår. Med mer eller mindre bra avslut.
Kvällen börjades på Kocken där Annika serverade pojkarna och mig vin och öl. Det var en riktigt god buffè, nice! Avslutade även middagen med en shot renat (Mats hade varit stolt över mig! haha). Den satt som ett smäck, precis där den skulle haha Efter detta bar det av hem till Pär. Där gick vi lös med tärningar och kortlek och diverse dryckeslekar pågick (och nej, nej, vi är inte alls för gamla för sånt, icke!). Aven A och M anslöt sig lite senare. Sen bar det av till Bykare. Fin stämning på placet och vi tog en bira eller två innan vi lulla hemåt i natten.

Good old days in Jennys apartment.

Nu sitter jag här i soffan iklädd trosor och ska försöka ta mig in i duschen. Helt jävla underbart väder upptäckte jag för inte så länge sen. Jag och P tänkte ta oss in till Ystad och käka lunch och glass i solen och så ska jag inhandla vissa nödvändigheter!

Ha en skön lördag folket.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback