I want to make you smile again baby

Inte mycket nytt på fronten. Jobbet flöt på bra idag, precis lagom ni vet. Man har att göra hela tiden men det är inte för mkt. Började en halvtimme tidigare imorse så jag skulle hinna till spinningen vid fem. Spinningpasset var lika bra som det brukar på måndagar, jag tog verkligen ut mig och det är alltid en lika grym känsla efteråt.

En dag på stan med brudarna mitt under den underbara våren -07.

Om drygt en vecka bär det av till Uppsala  (o vidare till Gävle på lördan) och jag längtar efter att dricka, festa, snacka och hänga med mina under bara vänner! Kommer bli hur bra som helst.

Latah

Kommentarer
Postat av: jen

ja då är vi två kan jag lova!

2009-04-20 @ 21:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback