Good morning sunshine!

Sjukt fint väder idag igen. Tror jeansjackan får åka på sen.
Gårdagskvällen blev rätt lugn. Vi gick till Byckare och P skulle käka, men jag som ätit fil innan tänkte bara ta nåt litet. Men ja, ni känner mig. Jag kände doften av mat och naturligtvis var jag tvungen att ha den sjukt goda oxfilén till mitt glas rött. Vi spela lite backgamon, tog ett glas rött till. Sen när jag varit på "the ladies room" hade P beställt chokladkaka med vaniljglass och ajg överdriver fan inte om jag säger att det är en av de absolut godaste efterrätter jag någonsin ätit, den helt enkelt smälte i munnen, chokladkakan, galet gott. Lite te till det och det satt som ett smäck. En ren jäkla mat och vinorgie blev det, Så bra!

Vill se de senaste avsnitten av L-word men kan ju inte ladda ner. Suck

Men nu ska jag få på mig lite kläder och gå ut o gå en sväng, sen ska jag kolla om jag hittar ett par tygskor någonstans i ALLA affärer som finns här, jag bara måste ha ett par när det är så varmt.

Har varit snack om boule senare, och lite rosé i solen. Vi får se.

Latah!

Kommentarer
Postat av: jen

haha du och din jäkla chokladkaka!

2009-04-04 @ 14:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback