forgive and forget

Grymt bra spinningpass idag. Men ännu jävla grymmare prestation av mig! Ibland beundras jag av vad jag kan bara jag vill. Det är fan det som driver mig framåt här i livet. Jag vet att jag klara det mesta bara jag försöker. O som den tävlingsmänniska jag är så ska jag konstant göra bättre och bättre ifrån mig. I somras när jag använde pulsklockan när jag sprang höll jag på att bli tokig till slut för att jag hela hela tiden skulle slå mina egna tider och rekord. Vid varje träningstillfälle var det samma sak. På gott o ont att man har bra självdiciplin och tävlingsinstinkt, på gott o ont..


Testade en puderrosa "volangkjol". Kan inte bestämma mig för om den ser ok ut på mig eller inte. Den är inte riktigt jag iaf, så mkt är säkert. Även lite osäker på längden som känns som en tråkig mellanlängd..

Anyway. Testade lite kläder idag efter jobbet och ett par väskor och t-shirts fick följa med hem.
Imorgon bär det av till Götet!

Ciao ciao


Söt t-shirt med zebror som fick följa med hem. (För övrig. Jag helt au Naturale!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback