"I think about how it might have been"

Tanken var en tidig kväll, men jag droppar den tanken. För mycket funderingar och tankar som grubblas på och John Blund vägrar slänga sitt magiska pulver över mig. Känner mig för närvarande förvirrad och har lite dåligt fotfäste känner jag. Inte bra, och inte likt mig. Så därför ska jag ge mig själv löftet att jag efter idag ska stänga ute alla tankar kring saker jag ändå inte kan påverka och fokusera på här och nu. På mig, mitt jobb och mitt liv. Moving on.


Ja det var väl ungefär det. Kvällens funderingar lite snabbt så. Som vanligt har jag inget vettigt på hjärtat att förmedla till er. Men det har käre gamle Mr Marley.

Och med det säger jag God Natt kära vänner.

Kvällens låt:
Rachael Yamagata - Be be your love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback