det blir aldrig som man tänkt sig

Busy day. Bara hemma en snabbis o hämta träningsväskan efter jobbet. Som tur var va Pär snäll o ställde upp o kirra så jag fick en biljett till spinningpasset samt en av de bästa cyklarna (nej, alla 9 cyklar har inte fäste för spinningskor. Dont ask me why). Det var sjukt bra och jobbigt pass. Jag kan ärligt säga att det var ett av de absolut jobbigaste spinningpassen jag varit på. Och jag har varit på endel pass..haha Hur bra som helst. Stenhårda fartintervaller hela passet igenom, både stående och sittande. Ligger inne med en riktigt söt tomatröd färg i fejan fortfarande haha.

Såg jättefina påskbrev på coop idag. Ska nog köpa ett paket imorgon. Jag älskar påskbrev och det är sällan man hittar de motiven! (Eh, japp jag är 25. Helt passande att mla påskbrev för min ålder, jag vet)

Ikväll har jag tråkbråkgrejer att ta tag i. Måste städa upp lite här och så måste jag tvätta upp lite träningskläder. Suck.

Jag o Jen när vi satt med c-uppsatsen i höstas. Ub, kära gamla UB.. God Old Days, eller hur var det nu? haha

Dagens glada nyhet är iaf att fröken Rosell tänker dyka upp på Lindus inflyttningsfest första helgen i maj. Själv får jag domen imorgon om jag kan va med på valborg i Uppsala eller ej (Lindus inflyttningsfest är samma helg men på lördan). Ska höra om jag möjligtvis kan vara ledig då. Jag o Jen har ju gjort upp värsta planern för hela dan, så jag hoppas verkligen verkligen det! haha

Latah Dudes!

PS Congrats till Pär som blev med bil igår. Igen. Och hade den till gymmet idag. Back to old habits! Hahahaha

Kommentarer
Postat av: jen

haha ja lite good old days är det allt tycker jag ändå!

Postat av: terese

I do agree, good times på kära gamla ub, det måste man ändå säga!

2009-04-07 @ 17:00:02
URL: http://teresealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback