can´t get you off my mind

Sovit lite risigt inatt och vaknade lite låg. En timmes mobilsnackande och skrattande med Jen senare så känns allt ljusare haha. Kjolen har åkt på och ut ska jag.

Måste berätta en småkul grej. Mässan i GBG i torsdags ni vet. I ett av "stånden" var det en kille som undra om jag ville va med och tävla i lufthockey. Visst, det kan jag väl, sa jag. Sagt och gjort. Det visade sig att det inte var killen som frågade jag skulle spela mot utan två yngre fräscha grabbar. Mot första killen vann jag och mot andra förlorade jag. (Ni som känne rmig vet ju hur jag är, går alltid all in i tävlingar haha) Då säger killen som fått mig att vara med att tävla: "Vet du vad du vinner? Du får välja ett pris i påsen och sen kan du få killarnas autografer om du vill!". Antar att det syntes rätt väl i mina ögon att jag inte hade en aning om vem snubbarna var men när jag tittde närmare och såg att de var iklädda hockeytröjor insåg jag att det nog var spelare (Note to self: Kolla upp vad yngre kille utan ring på finger med fint leende som spelar hockey heter). Anyway, grabbarna såg att jag inte visste och tyckte nog det var lika jobbigt som mig. Grabbade snabbt till mig ett pris och lallade vidare in i mäss-dimman.

Så kan det gå när ite haspen är på.

Latah folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback