Braaaa där Terese

Vad har jag lyckats med under helgen då? Jo ser ni, jag har gått o bttrat på den där jävla brännan jag drog på mig på YRAN (maj) förra året (Minns du Helèn? De brännorna var inte fagra min vän. Mest givet var när vi hittade en bild på min bränna på soldaten, eller var det Robins fb? haha). Jag drogs med den hela förra sommaren, den vägrade försvinna och den är fortfarande kvar. Och igår hade jag en top som var urringad både fram o bak. O tro fan att jag hade lyckats få färg i ringningen. Nu kommer jag aldrig bli av med de där ränderna alltså. Suck. (Jag hatar verkligen ränder, tom bikiniränder haha nudiststränder skulle vara nåt för mig haha) Ja det får väl ändå klassas som dagens I-landsproblem 1.

Helgen då allt hände. Yran -08

Dagens Andra I-landsproblem utgörs av min packlista inför helgen. Hur mycket grejer kan man känna att man måste ha med sig för 4 dgr egentligen? Tydligen otroligt jävla asmycket. Listan är inte nådig mina vänner. O då har jag ändå inte skrivit upp alla kläder som ska med. "Hi BackPack, You´re going with me to Uppsala!" Make room Jen, för här kommer jag och min backpack haha Vi vet båda hur det kan se ut när du och jag delar rum . Tänk Sthlm -08 hahaha

Sleep Tight Folks!


Här är en bild på bara en bråkdel av det kaos av kläder, smink, nyinköp och andra prylar som jag och Jen fick till den helgen. Och här har Jen ändå försökt "samla ihop" sina grejer lite på sin sida. Linda hade lite mer koll på sitt haha (Och ja, det är en jävligt bakis och rätt utslagen fröken Alexandersson som ligger och lökar där i hörnet. Men någon timme efter att denna bild togs var jag på´t igen, med en bira i hand leende på läpparna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback