Utrota läkardiskrimineringen

Lindus skrev på sin blogg om svårigheterna med att finna boende inför praktiken. Jag och Jen har precis samma problem. Det är ju så att f*cking läkarna har företräde på boende överallt just för att de är läkare. Va fan, vi lever på 2000-talet, har vi inte kommit längre än såhär. Jävla diskriminering.
Varför har jag en stark känsla av att det kommer sluta med att jag och Jen kommer få dela något liknande detta:

Flera mil utanför staden då alltså. (Om ni visste vilket flyt vi ligger inne med skulle ni förstå att det ligger mycket sanning bakom denna teori)
Stormkök någon?

Adios
(Är inte lika bitter som jag kan verka)

Kommentarer
Postat av: Linda

Eller så hyr man ett sånt där militärtält med eldstad och hela skiten!

Postat av: jen

Jag skulle ju kunna ringa hem och fråga efter ett fint tält, lär ju finnas ett där hemma. Blir nog fint det. usch.

2008-09-24 @ 19:34:15
URL: http://chen.blogg.se/
Postat av: Miss T

jag tror även jag vi har ett mögligt tvåmanna tält hemma, det blir ju perfekt. En jaktkniv och ett stormkök på det så ska vi nog kunna ordna till det här ska du se

2008-09-24 @ 19:35:48
URL: http://guesswhat.blogg.se/
Postat av: Syrran

Jag kan bistå med en uppblåsbar madrass som läcker luft!! Kanonbra för ryggen... NOT!!

2008-09-24 @ 19:38:35
Postat av: Miss T

haha härligt. Vi har en gammal tältsäng hemma med tror jag, om den finns kvar. Har hängt med ett par år. En sån som tippar ver om man sitter för långt åt kanten. Kommer nog bli bra det här du jen

2008-09-25 @ 08:51:12
URL: http://guesswhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback