Ibland är jag bara en dum bitch. Men bara ibland. Och det är inte illa menat.

Nu har Jenny just gått. Vi har löst några små delar av revideringarna iaf. Alltid något. Fortsättning följer imorgon.
Jag har fixat några av sakerna på min "to do-list". Jag har betalat räkningarna, utom den till telia som jag ska ringa om, jag och Jen har skrivit på C-uppsatsen och jag har lämnat in min studieförsäkran. Så snart bör CSN-pengarna rulla in på kontot, nice! En till sak jag bör göra inom det närmaste är att fixa med min bankdosa som har dåliga batterier, samt ordna ny kod till telefonbanken.

Det är precis så här intressant mitt liv är just nu. Och förmodligen 2 veckor framöver. Grattis till mig och Jen.
Bye bye. Sleep tight.

Dagens låt: Melissa Horn - Vår Sista Dans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback