Underbara helg

Good Morning Darlings

Ledig dag idag. Känn på den! Har ätit en läng skön frukost och nu drickar jag det sista teet och ska snart gå o möta Jen för att går till iksu på pump/spinning.
Har drömt och härjat en massa inatt. Bland annat att jag hittade en massa pengar. Okej tre tjugor hittade jag, men ändå, inte illa. Hoppas på en sanndröm, skulle sitta fint. Dessutom tror jag att vi den här gången hade ett sommarhus  Edsvalla haha, lite otippat så, men ändå mer tippat än att Mats skulle flyga till Thailand. Eller jag vet inte. Båda är lika otänkbart kanske. Hela järngänget var med mig dit dessutom.


Adios

Lista på vad jag har att fixa den närmaste tiden, innan jag far till Ö-vik:
* Snacka med Lindus o Helene om vem som ska säga vad under workshopen på måndag.
* Nytt p-piller-recept (nej jag vet, har inte tagit tag i det än fast jag haft en månad på mig. Shame on me)
* Hämta den borttappade nyckeln i Umedalen (Ännu en sak som inte blivit gjord trots en månad som passerat)
* Fixa boende i Ö-vik.
* Höra av mig till handledaren.
* Gå upp med c-uppsatsen
* Packa
inför Ö-vik.
* Fixa arbetsskor.

So much to do, so little time. Suck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback