"Things change in the morning rain, ‘cause baby, night is easier to take"

Va fan då. Jag har bitit ner nästan alla mina naglar. Som en jävla barnunge. Har hållit mig ifrån dem i nästan ett år nu, men jag fick ett återfall förra veckan, det har helt enkelt varit för stressigt. Men på måndag ska uppsatshelvetet in o då ska det bli ändring på saker och ting. Lyan ska vara mer städad, bröd ska bakas, livet ska njutas och naglarna ska växa. Japp så får det bli.

Tvättar fem maskiner ikväll. Kan man ha tråkigare? Lagar även omelett till morgondagens matlåda. Ni antecknar väl?
Nej fan har inget kul att skriva. Jo jag kan tillägga att personen jag syfta på som hör av sig nu och då har jag träffat en gång. Skojig prick.

Till helgen ska vi på Shout out Louds. Blir fint det.

Hej då med er.

Kvällens låt: Far Beyond Frail -
Touch

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har också bitit ner mina naglar och ätit omelett :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback