Stressad? Det är bara förnamnet.

Kom just hem från Iksu. Jag o Gustav var på Punch Out. Min kropp behövde detta.

Har så jävla mycket jag måste ordna den här veckan, och det gör mig stressad till tusen. Ska skriva en lista så jag får lite överblick och kan bocka av de saker jag gjort.
Bland annat behöver jag:
* Tvätta
* Betala räkningar
* Ringa telia
* Jobba med revideringar tillsammans med Jen på C-uppsatsen
* Skaffa nytt p-piller recept
* Åka o hämta min borttappade nyckel i Umedalen

Jag har säkert glömt en massa, för jag kommer på grejer hela tien. Utöver detta ska jag även klämma in heldagar med föreläsningar och gärna lite träning och matlagning då. Ge mej några fler timmar per dygn tack.

Nu ska jag sluta slösa min dyrbara tid och fixa till lite matlåda till imorgon innan Jen kommer och vi ska sätta igång med uppsatsen.

So Long

Just nu: Är jag så glad över att ha så många ina vänner här uppe. Jag blev så glad av att träffa er alla idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback