smartass

Fan vilket klantarsle jag är ibland alltså.
Skulle äntligen ta tag i o dra iväg ett mejl ang att jag behöver förnyat p-piller recept. Vad gör jag då? Skickar mejlet till helt fel mejl, till studentcentrum som beskrivs på följande sätt:

På Torget kan du bland annat få hjälp med att
  • Hitta utbildningar (hos oss och andra)
  • Fylla i anmälan till kurser, program och inför examen
  • Få ut aktuella studiemeritförteckningar
  • Anmäla dig till kurser i till exempel studieteknik
  • Få information och övningsmaterial inför högskoleprov
  • Göra tillfällig adressändring

Gött, dit drar jag gärna iväg ett mejl om att jag behöver nya p-piller o att jag fått recept av VC i Kil under sommaren osv osv. Bra Terese. Jätteintressant för dem att veta, verkligen. Naturligtvis skriver jag ner namn, adress o Telenr med. Härligt.

Man skulle kunna tro att jag var såhär full när det inträffade. Men icke. Bara allmänt jäkla klantig.

Ciao


Kommentarer
Postat av: spiderchick

hehe =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback