Samtal med Gud

Kom igen nu Gud.
Okej jag har haft lite medvind ett par dar, vi kirra boende som inte verkar vara alldeles förfärligt osv. Men att skicka iväg ett gammalt avlagt shag på samma fest som mig för att kompensera upp det hela, det var väl ändå onödigt? Okej, jag tänker hålla god min mot dig allsmäktige du, för du har som sagt ändå kirrat boende åt oss, och har gett mig lite mer energi här på sistone, men bara bara därför tänker jag hålla god min, det säger jag dig.
Jag menar kom igen. Det där var inte Fair Play.

Ett litet samtal, man to man, so to speak

Latah

Kommentarer
Postat av: jen

haha, det kommer sluta med att vi alla har nån där på festen som det verkar. usch och blä.

Postat av: Miss T

fy fan. Va fint då kan vi ju ta varandras. du tar S och jag tar...nej vänta nu, jag vill inte ha nån av dina gamla hahaha eller ja, inte någon annans gamla avlagda nu när jag tänker på det. Grabben är ju fan gammal avlagd av ett syfte.

2008-09-30 @ 18:02:50
URL: http://guesswhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback