Pick me up

Skola hela dagen lång. Skulle bestämma om praktikplatserna men det är fortfarande oklarheter så det får nog bli till veckan ist. Gick iaf igenom studiehandledningen och det kommer nog bli jättebra, ska bli kul att komma ut och praktisera lite. Är ju inte långt kvar tills det är dags på riktigt.

Fan imorgon drar vi! Fan vad det ska bli gött. Så skönt med miljöombyte och få lyxa lite, åh, vad välbehövligt!
Dagen har ännu inte omvandlats till någon mardröm trots klippningen på radio o min olycksbådande dröm inatt. Men then again, dagen är inte över än heller.

Yran -08
Punch out med Gurra ikväll.

Nu ska jag kolla in 90210, någon ny serie som ska va som Beverly Hills. Har inte alltför höga förhoppningar om en repris av 90-talets bästa tonårsserie. Fan inget kan ju slå Brend, Dylan och Kellys triangeldrama. Just leave it with that liksom. Men patetisk som jag är när det kommer till serier så kommer jag väl efter två avsnitt vara hooked på ännu en löjlig tonårsserie. Det är jag och 14-åringarna. Suck

So Long Suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback