på tal om förhållanden

Någon kan inte sova.
Såg ett avsnitt av six feet under och tänkte att jag skulle kunna somna lite smidigt efter det. Det visade sig ock vara helt omöjligt, okej jag försökte bara i tio minuter, o det var ett halvtaskigt försök, men ändå. Ni vet hur det är, känner man att man inte kommer kunna sova, då är det helt enkelt inte dags än.

När jag kollade på SFU kom jag att tänka på det här med förhållanden. Jag och mina vänner diskuterar det ofta och vad som är viktigaste ingrediensen and so on. Iaf är det ett par i serien som har det där "fy fan jag kräks av ren tristess-förhållandet". jag har aldrig fattat varför någon skulle vilja ha eller ens stå ut med ett sånt förhållande. Det är ju för fan att kompromissa om sig själv och sin egen lycka. Fan ett förhållande ska vara passionerat, intensivt, spännande, sexigt, ja ni vet. Självklart är det mer som är viktigt som förtroende o hela det köret, men ovan nämnda ingredienser är minst lika viktiga. Mitt framtida förhållande ska iaf innehålla det. Sen om ni vill vara bullbakande hemmamorsor som går omkring med träningsoveraller från 90-talet med spyfläckar på så får det stå för er. Jag ska iaf inte ha ett sådant förhållande.

Det var allt för ikväll
Going back to screwing Mr Blund.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback