Nystädat

Nu har någon städat iordning endel så det ser riktigt fräscht ut här hemma. Tända lite ljus på det så så är det klappat och klart sen. Idag är dagen jag bjuder in till te på 207. Detta är mkt sällsynt förekommande tillfällen när man får komma på oväntat besök till mig och faktiskt bli insläppt utan att jag måste dra en rajd med damsugaren genom lgh först haha Okej, det är inte sådär perfekt-rent och pedantiskt överstädat som ni menar när ni har städat men det är såhär hemtrevligt-Terese-städat. Och det är good enough for me.

So Long, nu ska jag ägna mig åt lite serietittande.

Kommentarer
Postat av: jen

fan det här läste vi ju försent. haha. städat, då kan du få komma och ta min för jag har tydligen slutat med sånt..

Postat av: tess

hahaha, nej du, nu har jag gjort mitt för den här månaden.

2008-09-30 @ 22:34:57
URL: http://teresealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback