Nöjd

Jag är jävligt nöjd med gårdagen. Jag hade riktigt riktigt kul. Vi hitta till och med en efterfest efteråt, visst var den lite seg men jag fick ut en del av den iaf. Efterfesten var förresten bestämd sen innan vi drog ner på stan. Vi hade alltså ett mål efter att vi lämnat Plaza. Mot Donken och sen vidare mot Ålidhood. Ja, jo men det var kul, det var jävligt bra.

Har tyvärr inga bilder nu, de har
Lindus Bindus på sin kamera. Vet inte om det är några vettiga bilder, vi får se.
Det enda som inte känns hundra nu är:
- Att min hals inte är som den borde. Varför i helvete kan jag aldrig lägga av med feströkandet? Patetiska, dumma lilla flicka.
- Att jag inte är helt säker på vad vi kom fram till, vad samtalet egentligen ledde till. Så går det när man rusar därifrån som en tjurig tonåring.
- Att vi idag ska härja med C-uppsatsen. Om någon är villig att byta plats så är jag mer än villig att trada. Jag städar din toalett, du kirrar vår C-uppsats. Har vi en deal?

N ska ajg löka lite innan allvaret drar igång.
Ikväll ska vi ha tjejkväll! Dirty Dancing och hela kittet!

Puss o hej på er

Just Nu: Skiter jag egentligen i vilket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback