Ni grabbar tror er veta så mycket. Egentligen vet ni ingenting alls

Vaknade med ett ryck halv sju av ett sms som plingade till. Det tackar vi för. Bara två timmar innan jag egentligen skulle upp. Gick upp och fixade lite juice på morötter, gurka och våra pallade äpplen, samt drog i mig räddaren i nöden, Panodil zapp. Hade en sjuk urge efter Juice när jag vaknade. Låg och drömde att jag drack och drack. Var för övrigt i Thailand med mamma och Mats. Hur hamnade vi där?

Jag och Helèn regerade on the dancefloor, just like the old days

Ska snart till skolan och fixa lite.
Hoppas på en snabb och fin recovery från min baksmälla så jag fixar punchen ikväll. Hatar att ställa in.

Ha en skön dag, adios

Kommentarer
Postat av: Syrran

Den stora frågan är väl ändock hur i hela friden Mats hamnade där!! Det vore väl en skräll som skulle reggas på Richterskalan...

2008-09-25 @ 12:54:34
Postat av: terese

Haha, precis vad jag undrade när jag vaknade! Över hans döda kropp att man skulle få med han på ett flyg iaf

2008-09-25 @ 14:05:19
Postat av: Syrran

Så rätt så rätt!! Eller rättare sagt det kan inte bli mer fel för Mats!!

2008-09-25 @ 19:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback