Neverending Story

Skola mellan 8.00-18.30 idag. Känn på den mina vänner. Inte helt kul, men vi hade ett bra flyt och vi fick det gjort som vi hade tänkt oss i alla fall. Just nu känns det som lite av en neverending story. Har ett ton vidare revideringar att vänta under morgondagen. Föreläsningar till 16.30 sen är det på´t igen. Fan vad underbart det ska bli när det är över ändå.

Annars har det inte hänt mycket idag. Jag och Jen spenderar för närvarnande all vår vakna tid tillsammans. Kom just hem från en välbehövlig promenad där allt utom skola diskuterades.. Frisk Luft och motion är två varor som har fått stå åt sidan till förmån för en helvetes massa plugg på sistone.

Till råga på allt. Efter denna långa dag så avslutar jag med att fucka upp kombinationslåset till min cykel så nu sitter det fast och går ej att få upp. Grattis Fröken Alexandersson. Jag är inte så bright jag heller. Jag vandrar gärna till skolan med dator och alla böcker och allt. bara kul, jättekul.
Dessutom är min säng fortfarande trasig och är som en jävla skål att ligga i.
Händig man sökes.

Sov sött peeps.

Just Nu: Är det jävligt mycket. Men det är roligt på samma gång som det är tungt. Tur det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback