Låst och begraven

Mitt förbannde jäkla cykelas som står här utanför ni vet. Cykeln med uteliggarpåsen och trasiga ljuslyktor? Den med den trasiga och vattenläckande sadeln. Just den. Lyckades häromdagens dra ut kombinationslåset och på något sätt byta kod som jag nu inte kan hitta igen. Detta innebär att min cykel är låst. Låst och begraven.

jag o min skrutt

Läste en artikel i aftonbladets hälsobilaga om cykeln. Där fanns en säkerhets-checklist för cykeln.Kunde inte checka av mycket på den listan kan jag lova er. Jo bromasr (om än endast halvfungerande) och ringklocka (tro det eller ej).

Det är en förbannat risig cykel. Men visst fan har vi haft ett gäng fina år ihop, det har vi. Gnisslande har vi farit fram genom åren, jag, min skrutt och vår uteliggarpåse.
R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback