Långa nätter

Det är sådär höstigt mysigt ute. Lite blåsigt, småkyligt. Perfekt ligga och läsa, dricka te/varm choklad och äta bullar-typ av väder. Kan ifs tänka mig aktiviteter som är ännu mer passande, men för dessa aktiviteter krävs att man är två. Lätt att hösten är den årstid då man som mest kan sakna någon. Vi vet alla att jag inte är den som saknar någon, men jag menar bara att jag kan sätta mig in i er situation. Jag kan ändå förstå pojkarna och flickornas desperata jakt på krogen efter det perfekta bytet som vill spendera kyliga höstkvällar med dem. Så länge ni lämnar mig utanför det hela å är det helt okej med mig. Kör hårt.

Tur man har sina underbara vänner att hänga med. Vad hade jag gjort utan er kan man undra.



Natti.

Kvällens låt: Soundtrack of our lives - In Your Veines


Kommentarer
Postat av: jen

Du hittade ingen finare bild? Hej elefanten, men jag bjuder på den :)

ps. hösten suger.

2008-09-28 @ 21:08:26
Postat av: Linda

Vi har ju varandra iaf! Inget slår ju det.

Kvällens låt för mig är Jenny Wilson - Love and youth.



Postat av: Miss T

haha, jag tycker bilden är skön, men visst jag kan ta ditt argument. Det är alltid så smickrande att vara längst fram på bilden. Det är ju någon som konstant har en prilla under läppen och vägrar vara med på bild, så utbudet av bilder på dig och mig är inte direkt överdrivet stort haha.



Ja, den låten är riktigt fin, tog hem den förut.

2008-09-28 @ 22:11:44
URL: http://guesswhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback