Långa dagar. Långa nätter

Nu så...
Det har varit en lång dag. Skolan 9.30-22.30 med undantag för 45 minuters middagsbrejk hemma vid sex.
Det viktigaste är ändå att vi hann med det vi hade tänkt.
Dessutom finns det ändå ett gäng positiva faktorer med att hänga på Lindell`s/UB kvälls/nattetid:
- Det är aldrig kö till toan...det är aldrig kö till något.
- Man har de sköna mjuka fotöljerna för sig själv (för man är två av ett fåtal muppar som hänger där kvällstid)
- Man slipper att surbitchen härjar med en. För hon har slutat jobba för dagen.

Negativa faktorer värda att ta nämna:
- Larmet kan gå.
- Larmet går.

Ordning och reda är inte riktigt min och Jen´s grej. Organiserad oreda kör vi på.

Nej fy fan mina vänner, nu vet jag någonsom ska sova om hon ska orka med något festande under morgondagen. Först litteraturseminarie. Wish us luck.

Natti.

Just Nu: Är jag i behov av en redig fylla. Skål för det.

Kommentarer
Postat av: Linda

SKÅL!

Postat av: Syrran

Ja, jädrans vad jag har mitt gjort vad det gäller uppsatser!! Inte det minsta avundsjuk på dej!!

Men jag önskar dej en riktig kul helg och en stor SKÅL!! Själv så ska jag ju iväg och kolla Crespos mentalitet...?? Men det kan nog bli ett par glas vin och en massa hundprat på lördag kväll när vi är klara...!! Då blir det grillkväll på brukshundklubben i Borgvik!! Hihihi! Josef kör, så går det när han inte hämtat hem husvagnen!! ;-) Nackdelen är att vi har samling 09.00 på söndag morron för lydnadsträning.... Yuack!! Men, men det är ju inte jag som ska röra på mej så mycket utan mest Crespo... Ha det bäst!! Kramisar Siz

2008-09-11 @ 23:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback