Kvar i något jag lämnat

Det blev ju inget Dirty Dancing. Hyrde en film somvar riktigt kass och händelselös vilket resulterade i att vi la ner den efter tjugo minuters tittande med halvslutna ögon. Blev en nogsåväl skön kväll utan filmer o i sällskap av Sommarkrysset, Sing along och Extra Extra. Och så lite celebrity Rehab emellanåt. Har haft den skönaste bakishumorn idag. Det har varit prat om svettiga konstaplar till personliga dilemman och avföring (vårt favoritämne just nu.)

Nu ska jag lägga lig och invänta John Blund. Det är hög td för honom att göra en insats.

So Long kära ni.

Just Nu: Undrar jag hur länge skiten ska pågå.
Dagens Insikt: Hög tid för ett avslut på något som aldrig ens borde ha börjat.
Dagens humör: Sjukt glatt och konstanta skämt på andras bekostnad. Länge sedan jag skrattat så mycket under en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback